Kasutustingimused

Lambertsi brändi esindav ametlik maaletooja ja e-pood Baltikumis kuulub ettevõttele MPharma OÜ (rg-kood 14229338, Vabriku 3-8, Tallinn 10411, Eesti).

Üldised tellimistingimused

Üldised Tellimistingimused kehtivad MPharma OÜ (edaspidi nimetatud MPharma) interneti kodulehel lambertseesti.ee; lambertsbaltic.com; lambertslatvija.lv; lambertslietuvos.eu; ru.lambertsbaltic.com asuva toidulisandite (edaspidi nimetatud kaup / toidulisandid) tellimiskeskkonna vahendusel (edaspidi nimetatud E-pood) toidulisandite tellimisel tekkivate õigussuhete kohta.

Lisaks käesolevatele üldistele Tellimistingimustele reguleerivad Tellija ja MPharma vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusnormid, E-poe toidulisandite hinnakiri ja väljakujunenud head tavad.

1. Toidulisandite tellimise kord

1.1. Toidulisandite tellimiseks ei pea Tellija registreerima end MPharma internetikeskkonna (edaspidi nimetatud Internetikeskkond) kasutajaks.

1.2. Tellija valib soovitud toidulisandi(d), määrab iga Toidulisandi koguse, toidulisandite eest tasumise ning kohaletoimetamise viisi ning kinnitab tellimuse.

1.3. Toidulisandite hind ei sisalda tasu Toidulisandite kättetoimetamise eest. Kättetoimetamise tasu sõltub Teie valitud kättetoimetamise viisist.

1.4. Tellija poolt kinnitatud tellimuse eest on võimalik tasuda internetipanga lingiga(Eesti, Läti, Leedu, Soome), krediitkaardiga, Paypal, Paysera, Montonio või mõnel muul viisil, mis on märgitud maksevahendina.

1.5. Tellimus jõustub peale tellitud Kauba eest tasutud summa laekumist MPharma pangakontole. Tellimuse jõustumisest teavitab MPharma Tellijat e-posti vahendusel.

1.6. Tellitud Kauba toimetab MPharma Tellijale vastavalt Tellija poolt tellimuse esitamisel valitud viisile kas:

a) DPD Pickup;
b) Itella SmartPOST pakiautomaat;
c) Omniva pakiautomaat;
d) Kuller;
e) Või mõnel muul viisil, mis on märgitud Tellimiskeskkonna vahendusel.

1.7. Sihtkoha hilisem muutmine on võimalik vaid juhtudel, kui pakk ei ole laost välja saadetud ning muutmisel kohaldatakse vastavaid lisatasusid.

1.8. Kui Tellimus on vormistatud ning tasutud tööpäeval enne kella 13:00 ning sisaldab vaid Eesti laos asuvaid toidulisandeid, transpordib DPD, Itella Smartpost, Omniva või kuller Kauba Tellija poolt valitud pakiautomaati Eesti piires 1-4 tööpäeva jooksul; Läti piires 1-5 tööpäeva jooksul; Leedu piires 1-6 tööpäeva jooksul. Muude tingimuste korral on Tellimuse kohaletoimetamise aeg kuni 20 tööpäeva. Tellimuse saabudes pakiautomaati saadetakse Tellija mobiiltelefonile ja / või e-posti aadressile teade, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile avaneb pakiautomaadi uks ning Tellija saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta DPD / Itella / Omniva pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates teate saabumisest Tellija mobiiltelefonile ja / või e-posti aadressile. 7 kalendripäeva möödumisel saadetakse pakk automaatselt tagasi Lambertsi e-poe lattu ning paki uuel / korduval väljasaatmisel rakenduvad lisatasud.

1.9. DHL / Omniva / Itella / DPD / Venipak / Fedex või mõni muu Lambertsi koostööpartnerist kuller toob Kauba Tellija poolt märgitud aadressile Eesti piires 1-4 tööpäeva jooksul (Läti 1-5 tööpäeva ja Leedu 1-6 tööpäeva) kui Tellimus on vormistatud tööpäeval enne 13:00 ning Tellimus sisaldab Eesti laos asuvaid toidulisandeid, muude tingimuste korral on tellimuse kohaletoimetamise aeg kuni 20 tööpäeva. Juhul, kui kuller Tellijaga telefoni teel kontakti ei saa, jäetakse Tellija poolt märgitud aadressiga postkasti teatis ning Kauba saab Tellija kätte lähimast postkontorist. Postkontoris hoiustatakse saadetisi 7 kalendripäeva postiasutusse saabumise päevast. Pärast seda kuulub Tellimus tühistamisele.

1.10. Kõik tellimused riikidesse, mis ei ole kirjeldatud p 1.8. ja 1.9., tarnitakse üle maailma vastavalt kullerteenuse poolt osutatud reeglitele ja tarneajale.

1.11. Paki jälgimine automaatselt pärast tellimuse esitamist Lambertsi e-poe keskkonnas ei ole võimalik. Saadetise jälgimiseks tuleb päring teha e-mailile tellimused@lambertseesti.ee.

1.12. MPharma eeldab, et Kauba kättetoimetamise aadressil võtab kullerilt kauba vastu Tellija. Kulleril on õigus anda Kaup üle kauba kättetoimetamise aadressil teisele isikule, keda kuller võib mõistlikult pidada Tellija esindajaks (füüsilise isiku puhul pereliige, asutuste puhul sekretär, valvelaua töötaja jmt.)

1.13. Kaupade kahjustumise ja hävimise riisiko läheb kauba üleandmisel üle Tellijale. Selleks loetakse kas kulleri, postiasutuse poolt kauba allkirja vastu Tellijale üleandmist või kauba toimetamist Tellija soovitud kättetoimetamise kohta (näiteks pakiautomaat).

1.14. MPharma ei vastuta kaubale tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba kätte toimetamist p. 1.12. nimetatud korras ning puuduste eest, mis tekivad toidulisandile seoses kauba mittesihipärase või ebaõige kasutamisega.

1.15. Toidulisandid, mis ei asu Tellimuse sooritamise hetkel Eesti laos toimetatakse Tellijani 20 tööpäeva jooksul.

1.16. Kui tellimuses on korraga toidulisandid, mis on kohe kättesaadavad, ja toidulisandid, mida Tellimuse sooritamise hetkel laos ei ole, saadetakse toidulisandid Tellijani kuni 20 tööpäeva jooksul ühe pakina, kui ei ole Tellijaga kokku lepitud teisiti.

1.17. Toidulisandite hinnad sisaldavad käibemaksu 22% ( Eesti Vabariigis kehtiv KM määr) .

1.18. Kättetoimetamise tasu sisaldab käibemaksu 22% ( Eest Vabariigis kehtiv KM määr).

1.19. Käibemaksu määra muutumisel korrigeeritakse kauba hindu ning kättetoimetamise tasu suurust käibemaksumäära muutuse võrra.

2. Tellimuse tühistamine või muutmine

2.1. Tellimuse tühistamise, muutmise, ümbervahetamise ja / või uuesti sama paki saatmise korral peab MPharma kinni 5 eurot käitlustasu, millele lisandub tarnemeetodi tasu, sõltuvalt kliendi poolt tehtud tarnemeetodi valikust.

2.2. Tellimuse tühistamisel või muutmisel saada meile kiri e-posti aadressil info@lambertseesti.ee või helista +372 5650 6025. Lisa juurde vastava tellimuse number ning arve number ning vajalikud juhised, miks ja mida soovid tellimuse juures tühistada või muuta.

2.3. Kui Tellimus on juba komplekteeritud ning kinnituskiri Kliendile saadetud, peab MPharma tühistamise korral kinni 5 eurot käitlustasu.

3. Kliendikonto loomine / registreerimine e-poes

3.1. MPharma kliendiks saamisel saab Tellija omal soovil registreerida Lambertsi e-poe kasutajaks aadressil lambertseesti.ee / lambertsbaltic.com / lambertslatvija.lv / lambertslietuvos.eu / ru.lambertsbaltic.com.

3.2. Registreerimisel on vajalik täita kõik ankeedis olevad lahtrid, et saaksime tagada Tellimuse asjakohase teavitamise info kliendile ning kohaletoimetamise kohta.

3.3. Peale registreerimist saadab MPharma (Lamberts) Tellijale tema poolt määratud e-posti aadressile kirja juhistega kasutajakonto aktiveerimiseks.

3.4. Peale kasutajakonto aktiveerimist saab Tellija enda poolt määratud kasutajatunnustega siseneda MPharma (Lamberts) Internetikeskkonda ning esitada toidulisandite tellimusi.

*Toidulisandeid on võimalik tellida ka ilma kontot registreerimata.

4. Tellija õigused

4.1. Tellijal on õigus tellida toidulisandeid e-poes MPharma poolt sätestatud hinnaga ja fikseeritud tingimustel.

4.2. Tellijale saadetavad toidulisandid peavad olema korrektsed ja komplektsed ning vastama MPharma poolt fikseeritud tingimustele.

4.3. Tellijal on õigus esitada toidulisandite tellimust ja toidulisandeid puudutavaid pretensioone MPharma (Lamberts) e-posti aadressil info@lambertseesti.ee või info@lambertsbaltic.com 14 kalendripäeva jooksul toidulisandite kättesaamisest alates.

4.4. Tellijal on õigus toidulisandite tellimusest taganeda alates tellimuse tegemisest kuni toidulisandite kättesaamisele järgneva 14 kalendripäeva jooksul.

4.5. Võlaõigusseaduse § 53 lõike 4 punktist 4 tulenevalt ei kuulu tagastamisele (st Tellija kaotab punktis 4.4. nimetatud taganemisõiguse) avatud pakendiga, kasutatud või rikutud (sh rikutud pakend) Kaup, va kui pakend on saanud kahjustada transpordi käigus ning Kauba kättesaamisel kullerteenuse vahendusel või postiasutuses on tehtud vastav märge saatelehele või pakiautomaati saabunud kauba vastuvõtmisel on viivitamatult teatatud MPharmale vigastatud pakendiga kauba kättesaamisest.

4.6. Lepingust taganemise korral tagastatakse ostu eest tasutud summa, millest Tellija kannab Kauba kättetoimetamisega seotud kulutused juhul, kui Tellija on valinud kättetoimetamise viisina kõige soodsamast üle-eestilisest kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi. Sellisel juhul peab Tellija kandma kulu, mis ületab tavapärase kõige soodsama kättetoimetamise viisiga seotud kulu. MPharmal on õigus pidada tavapärast kättetoimetamise tasu ületava tasu osa kinni Tellijale tagastatavast summast.

4.7. Ülemaailmsete tellimuste puhul paki tagastamisel transpordikulusid ei tagastata ning arvatakse maha tellimuse üldsummast.

4.8. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille Tellija peab MPharmale esitama hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul kauba kättesaamisest kirjalikult või e-posti teel info@lambertseesti.ee Tellimuse tühistamiseks esitatavas kirjalikus avalduses peab Tellija näitama ära pangakonto numbri ja pangakonto valdaja nime, kuhu kanda tagastatav raha. Sularaha tagasimakseid MPharma ei teosta. Juhul kui Tellija taganeb tellimusest, siis kohustub Tellija tagastama kasutamata ning kahjustamata toidulisandid viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul tagastamise avalduse esitamisest arvates. MPharma tagastab Tellijale tagastatud toidulisandite eest tasutud summa (v.a toidulisandite saatmise kulud) hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul tagastamisteate ja Toidulisandite saamisest arvates.

5. Tellija kohustused

5.1. Tellimuse vormistamisel on Tellija kohustatud esitama tellimuse teostamiseks vajalikud andmed: ees- ja perekonnanimi; täpne aadress (tänav, maja number, korteri number, postiindeks, linna/asula/ või küla/maakond)- va juhul kui kättetoimetamiseks valitakse pakiautomaadi teenus; kontakt telefon ning e-posti aadress. Palume kontrollida tellimuse vormistamisel esitatavate andmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi kauba kätte toimetamisel.

5.2. Juhul, kui Tellija ja toidulisandite saaja on erinevad, peab Tellija esitama punktis 5.1. fikseeritud andmed ka saaja kohta, kui see on vajalik paki kättetoimetamiseks.

5.3. Juhul, kui Tellija esitatud andmed on vigased ja/või mittetäielikud ning ei vasta punktis 5.1. fikseeritule, ei garanteeri MPharma toidulisandite tellimuse nõuetekohast täitmist. Võimaluse korral võtab MPharma Tellijaga ühendust, et täpsustada vigaseid või mittetäielikke andmeid.

5.4. Tellimuse vormistamisel kinnitab Tellija, et on nõus käesolevates üldistes tellimistingimustega sätestatud tingimustega ning kohustub neid täitma .

5.5.  Enne kauba (toidulisandite) kasutamist lugege tähelepanelikult kauba kasutusjuhendit / kleebist, pakendi infolehte, kauba pakendil toodud kasutamist selgitavat märgistust ning tootekirjeldust ja annustamise juhendit E-poe lehel. Kui toodete kohta tekib lisaküsimusi, palun võtke ühendust meie spetsialistidega e-maili teel pharmacist@lambertseesti.ee.

6. MPharma (Lamberts) õigused

6.1. Juhul, kui Tellija ei täida käesolevate üldiste tellimistingimustega talle pandud kohustusi, ei garanteeri MPharma tellimuse jõustumist ja / või nõuetekohast toidulisandite saatmist.

6.2. Juhul, kui Tellija ei täida maksekohustust korrektselt on MPharmal õigus avaldada Tellija andmed maksehäirete registris.

7. MPharma (Lamberts) kohustused

7.1. MPharma kohustub Tellijani toimetama korrektsed Toidulisandid.

7.2. MPharma kohustub vastu võtma ja dokumenteerima kõik Tellija pretensioonid.

7.3. MPharma kohustub Tellija pretensiooni lahendama 7 tööpäeva jooksul juhul, kui pretensiooni põhjused on Tellijast mitte sõltuvad. Juhul, kui pretensiooni põhjus on Tellija põhjustatud, peab Tellija selle koheselt kõrvaldama.

7.4. MPharma kohustub välja vahetama toidulisandite praakeksemplarid. MPharma vastutab üksnes tootmisvigade jm puuduste eest, mis olid olemas Toidulisandite üleandmisel Tellijale.

7.5 MPharma ei vastuta Tellijale tekitatud kahju eest, kui kauba kätte toimetamine viibib asjaolude tõttu, mida MPharma ei saanud mõjutada ning mille saabumist ei olnud võimalik ette näha, sh E-poes asetleidvatest võimalikest tehnilistest tõrgetest põhjustatud viivituste korral kauba kätte toimetamisel (vääramatu jõud).

8. Muud tingimused

8..1 E-poes kaupade juures kuvatud piltidel on illustreeriv tähendus. Tellijal ei ole õigust kaupa tagastada seetõttu, et E-poes toodud Kauba pakendi foto ei vasta täpselt kätte toimetatud kauba pakendile, kui muus osas vastab kaup tellimusele ning on nime, koguse ja omaduste osas vastavuses kauba juures kuvatud infoga.

8.2. Kaupade saadavus E-poes võib muutuda ette teatamata. Kui Tellija on kauba eest tasunud ning MPharmal ei ole võimalik seda Tellijale kätte toimetada kauba lõppemise tõttu, on MPharmal õigus loobuda müügist ning tagastada Tellijale raha tema arvelduskontole 14 kalendripäeva jooksul.

8.3. Tellija ja MPharma OÜ vahel kaupade tellimise ja ostmisega tekkivad vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Juhul, kui läbirääkimised ei anna soovitud tulemusi või kui Te ei ole nõus MPharma pakutud lahendusega ja leiate, et Teie õigusi on rikutud, on Teil õigus esitada kaebus tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti kaudu või kohtule. Komisjoni pöördumine on tarbijale tasuta ning tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijavaidluste komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti kodulehel.

8.4 Tarbijavaidluste Komisjon on Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti juures asuv kohtuväline tarbija ja kaupleja vahelisi vaidlusi lahendav organ, mis asub aadressil Endla 10A, 10122 Tallinn, telefon 667 2000; Tarbijavaidluste Komisjoni menetlusreeglitega on võimalik tutvuda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti veebilehel.

8.5. Kõik MPharma ( Lamberts ) veebilehel ( lambertseesti.ee /  lambertsbaltic.com / lambertslatvija.lv / lambertslietuvos.eu / ru.lambertsbaltic.com ) toodud kauba kirjeldused, fotod ning muud andmed on autoriõigusega kaitstud ning nende kopeerimine või muul moel kasutamine ilma MPharma OÜ nõusolekuta on rangelt keelatud.

Küsimuste tekkimisel helistage klienditoe telefonil  +372 5650 6025‬ või kirjutage e-posti aadressil: info@lambertseesti.ee (eesti keel) või info@lambertsbaltic.com (rahvusvaheline – inglise keel).