Regina Oja – laskesuusataja

Regina kirjutas enda kohta nii: “Alustasin laskesuusatamisega  16-aastaselt. Veel 14-aastasena võtsin vahepeal püssi kätte ning suvel proovisin ka laskejooksu võistluseid, kuid põhirõhk oli tol ajal veel murdmaasuusatamisel. Ühel hetkel tuli teha otsust, sest kahe ala vahele pendeldada polnud enam võimalik- nii valisingi enda jaoks laskesuusatamise ning olen siiralt õnnelik, et sellest kujunes välja minu ala.

Mida aeg edasi seda professionaalsemaks on treeningud muutunud ning hetkel kuulun teist aastat järjest ka laskesuusatamise rahvuskoondisesse. Ettevalmistusperioodil on treeningud pikad ja mahukad, käime tihti treeeninglaagrites ja suure osa päevast veedame aktiivselt kas jooksu- või rulliradadel ja muidugi ka lasketiirus. Talvisel võistlusperioodil treeningkoormused vähenevad, kuid intensiivsus võistluste näol kindlasti tõuseb.

Oma parimaks tulemuseks eelmisest (2018/19) hooajast pean Canmore, Kanada MK etapi individuaaldistantsi 23. kohta ning Soldier Hollow, USA MK etapi paarissegateate 8. kohta koos Rene Zahknaga.

Siin minu kaks väljakujunenud lemmikut. Olen neid kasutanud nüüd mõnda aega ning tõesti kiidan!

  • MagAsorb pulber – esiteks meeldib mulle see, et seda on meeletult lihtne manustada. Tihti panen seda spordijoogile lisaks või joon söögi kõrvale. Sellel on meeldiv kerge maitse ning lisaks eelpool mainitule ei saa unustada magneesiumi olulisi rolle – mul on tänu normaalsele magneesiumi tasemele öösel parem uni ning see aitab säilitada head luude ja lihaskonna seisundit.
  • BCAA kapslid –  kasutan seda just perioodidel, kus koormused on suured, näiteks kui päevas saab treenitud kokku keskmiselt viis tundi. Selle toote näol on tegu asendamatute aminohapetega, mis aitavad mu lihastel taastuda peale raskeid treeninguid ja vähendavad lihasvalu.”