Multifunktsionaalne magneesium

Magneesiumi teatakse ilmselt kõige paremini kui krampidevastast abimeest. Kuid tegelikkuses on magneesiumil palju teisi häid omadusi ning meie organismile on ta üks olulisemaid mineraalaineid.

Kas Sa teadsid, et magneesium:

  • leevendab väsimust ja kurnatust;
  • on vastutav üle 300 ensüüm-reaktsiooni eest kehas;
  • aktiveerib B-grupi vitamiine;
  • lõõgastab lihaseid;
  • reguleerib lihastööd, sh südame lihaste tööd;
  • aitab kaasa insuliini sekretsioonile ja toimimisele;
  • tagab sageli sügavama une ning kergema uinumise;
  • aitab vähendada stressi
  • on väga vajalik luude tervise säilitamiseks;
  • aitab sportlastel ohjeldada dehüdratsiooni ning lihaskrampide teket;
  • aitab premenstruaalse sündroomi puhul?

Magneesiumipuudus on kahjuks muutunud üsna tavapäraseks ning selle tagajärjed on näiteks lihaskrambid, väsimus ja mitmed premenstruaalse sündroomi sümptomid. Puudujääk võib tekkida, kui tarbida liiga palju töödeldud toiduaineid. Parimateks magneesiumi allikateks on täisteratooted, pähklid, lehtköögiviljad ja idandid. Kuid toidust ei pruugi alati piisavas koguses toitaineid kätte saada ning sellisel juhul soovitame tarvitada magneesiumi toidulisandit.

Allikad:
https://www.lambertshealthcare.co.uk/minerals/magnesium/magasorb/?term=magas&src=gomisc
https://publix.aisle7.net/publix/us/assets/news-item/magnesium-the-missing-mineral/~default
https://publix.aisle7.net/publix/us/assets/nutritional-supplement/magnesium/~default
https://publix.aisle7.net/publix/us/assets/nutritional-supplement/magnesium-for-sports-and-fitness/~default